expertise
strategie
Uitleggen hoe zout smaakt
(N.M.Jiwa, Jiwa Consultancy)
In een symposium "Kunst als inspiratie voor onderwijs en leiderschap" ontmoetten we begrippen die zich niet laten uitleggen. Het is vergelijkbaar met uitleggen hoe zout smaakt. Een benadering die we nu "misbruiken"voor strategie:
U heeft een patatje, wij hebben zout. Spannender dan dat hoeft het niet te worden.
We doen niet aan hippe trends, hypes en mooie verhalen. We vinden net dat smaakje dat écht lekker maakt. En daar maken we dan een mooi recept van : Advantys à la carte.
Advantys, excellence in strategie.
(wij) Weten
wat
u wilt
klanten aan het woord
Wat u wilt bereiken weten wij, de top 5 van uw doelen :
1. Meer omzet, marktaandeel of rendement
2. Soepele samenwerkingen & organisatie
3. Doeltreffende sales, marketing & concurrentiekracht
4. Beter functioneren en efficiënte organisatie
5. Goede reputatie, imago en naamsbekendheid
marketing
"We're born an ORIGINAL, let's not become a copy".
Wees niet als een ander, daar zijn er al genoeg van.
Marketing is verleiding.
Concurrentiekracht is onderscheid.
U bent uniek.
Als ik naar de klant had geluisterd had ik wel snellere paarden gemaakt ( Henry Ford )
Marketing is vooruit zien.
Weten wat komen gaat.
Vernieuwen en maken wat morgen nodig is..
Advantys maakt verschil en helpt u dat ook te doen.
Advantys, verfrissend anders.
recht
Eerlijk speelveld
Advantys werkt aan een rechtvaardig "speelveld" voor u. Een level playing field met leverage in concurrentie, marktbescherming, onderhandeling en aanbesteding.
Advantys geeft slagkracht op inhoud, als gentleman. En, indien nodig, voeren we uw strijd.
Advantys, fair play.